BORDE PACKA...

men bloggar istället!
Har lovat mig själv att uppdatera bloggen oftare o då får det bli så!

 LISA

Ska packa åt Lisa oxå, hon ska till Växjö o sen till Alvesta så får Karin o Martin passa henne lite med.
Vi flyger med Ryanair för första gången i vårt liv, allt var jättebilligt från början men allt kostar extra, ska ni ha med en väska? Ja det kostar extra, ska ni checka in? Ja det kostar extra osv...men det kanske blir helt fantastiskt att flyga med dom.

Nästa helg kanske det bär av mot Tumba, vi har fått en inbjudan av  att kolla på fotboll nästa helg!
Jag hoppas att vi kan!

Nu får jag väl återgå till packningen...
Ha en trevlig kväll!
Kram till alla!


Kommentarer
Postat av: Veronique

Hoppas ni får en trevlig resa och att vi träffs snart!

2009-10-01 @ 18:29:36
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ha det bäst och hoppas vi ses när jag kommer till Växjö nu i Oktober =)

2009-10-01 @ 19:04:02
URL: http://tenderee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0