VAD HAR HÄNT?

Jag som alltid bruka sova gott, vaknade inatt igen flera gånger men jag sov dock bättre än i förrgår natt.
Det är kanske något som tynger mig som jag inte vet om? Ja, vad vet jag.
Fick sova ända till 06.30 idag för sotarn skulle komma på morgonen o sota ventilationskanalerna o fläkten (1700 kr), härligt innan jul med en sån räkning!

Nu är jag på jobbet o eftersom jag har tid o blogga så förstår ni att mitt arbetsredskap (Palett V5) ligger nere igen...
Vet inte vad dom sysslar med men servern ligger nere mer än den är uppe!
Har sorterat lite papper då istället o fixat med annat, nu kan man säga att jag julstädat mitt kontor!

Funderar på att åka till HENRIC i helgen, jag vet att jag ska ner den 21:a men det dröjer så länge mellan gångerna vi träffas!
Jag saknar honom sååå!!!
Han tycker att det är onödigt att jag åker ner...hmmm, hur ska jag tolka det? (han tror inte jag vill åka...)
Ok, han har erbjudit sig o betala resan men jag tycker att tåg är så dyrt!!!

Väderrapport från Stockholmsområdet, mulet grått o regnet hänger i luften (stavade jag rätt nu Jeanette?)

Ha en skön tisdag!


Kommentarer
Postat av: Tenderee

Din stackare som inte får sova....klart du ska ner till Henric,skit i Henric ;-)

2007-12-11 @ 13:46:32
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Veronique

Nä, jag tycker du ska köra på konceptet vi snackade om på lunchen. Sen får du väl kompensera Don H Hårfager med något listigt, kvinnligt! ;)
Henric: Du är då en raring du!

2007-12-11 @ 18:28:19
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Henric

Tack Madame V, visst är jag!

Hmm.. vad pratade ni om på lunchen egentligen?
Klart att Jessica ska ner till mig i helgen, det ska bli jättehärligt. Saknaden är ömsesidig...

/Henric

2007-12-11 @ 22:20:15
Postat av: Henric till Veronique

Nu vet jag vad som sas på lunchen, you naughty girl!!!

Men om sanningen ska fram så spelar det ingen roll om hon är här eller inte, jag gör ideligen det ändå ;-)

/Henric

2007-12-12 @ 07:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0