SÖNDAG

Söndag igen o jag har slappat o städat i helgen.
Inget roligt har jag gjort...
Fast det har varit rätt skönt o bara ta det lugnt.

Igår var det kanonväder så jag satt ute o läste i flera timmar, jag är lite rosig om kinderna nu.
Idag är det sämre väder o jag har hållt mig inne.

Röjer i datat rummet just nu o var tvungen att tat en paus, fy fasen vad dammigt det är bland sladdarna, uhä!
Jag tycker att jag dammsugegr ganska ofta här uppe men tydligen slarvar jag i ormboet av sladdar.

Har varit ledig i 3 dagar o det är underbart att va ledig lite fler dagar i sträck.
Ska fortsätta med min röjning, ha en trevlig söndag!
Kram till alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jada, du är inte ledig, du är sjukskriven... vilket innebär att man ska ta det lugnt och rehabilitera sig. Absolut inte städa i några datarum!!! Du gör väl dina övningar, nästa vecka vill jag höra att du lyckats trampa minst två varv...

2008-04-06 @ 17:34:13
Postat av: anncka

Hej!
I höst kan du väl anta utmaningen med promenader! :)
Hoppas du mår bra och att knät blir bättre.
Skall du med o kryssa 6/5?
Kram A

2008-04-06 @ 19:49:48
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Veronique

Nu hoppas jag att du inte slarvar med The Krycks! För då får du skäll av mig och din sjukgymnast. Jag jobbar x-ra måndag natt så....LPA eller hur? Så kanske vi kan fika på tisdag.

/Kram

2008-04-06 @ 20:14:13
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Tenderee

Du är duktig du :-)

2008-04-07 @ 07:00:14
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Låter som en ganska trist helg! Hände det inget kul alls i helgen? Inga bud eller något sånt??

/Henric

2008-04-07 @ 08:33:31
Postat av: jada till Henric

Haha, jo i lördags fick jag en underbar bukett med 7 stora röda rosor av min älskling!
Tack Henric!
Jag blev paff när budet kom.

2008-04-07 @ 08:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0