HUSET FULLT

Ja, nu har jag huset fullt av folk.
Mamma, pappa o deras två vänner, Linn har två kompisar från Småland här, Martin har sin tjej från Sala så vi sover lite varstans i huset.
Ikväll blir vi fyra till vid maten för då kommer min bror med familj.
Jag ska bjuda på rosépepparlax, som jag fick en gång hos Gunilla (grannen) o den var otroligt god, med en färskpotatissallad till.
Vinet får gästerna köpa, det är väl inte mer än rättvist...(köp inte för mycket bara för jag ska jobba imorgon)

Så när jag kommer hem från jobbet idag är det bara att ställa sig vid spisen! Inte så roligt när solen skiner o man sitter inne hela dagen o jobbar.
Men jag ska absolut inte klaga på solen, för den är efterlängtad!
Nästa år blir det senare semester, augusti blir alltid fin. Att jag aldrig lär mig!

Nu är det lunch, så då bär det av ut i solen en stund.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hälsa dina föräldrar så gott från mig !
Ha så kul och Kram

2007-08-01 @ 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0