HEMMA IGEN...

Hemma efter en härlig Ålandstripp full av härliga överraskningar!
BIlder hoppas jag att jag kan få av någon annan för själv hade jag ingen kamera med mig...

Jag fick oväntat besök i hytten, Kicki o  Henric hade planerat att överraska mig o det  gjorde dom  jag lovar!
Helt plötsligt så stod han utanför min hytt!
Jag blev otroligt glad!!! Kicki var lite orolig för hur jag skulle reagera, men det behövde hon inte vara för jag blev glad!

Vi åt o drack o dansade...det var skitkul!
Dagen efter så åt vi o drack o solade...det var en härlig hemresa, ibland så känns det som man aldrig kommer hem men nu gick tiden jättefort.
Jag hoppas kunna komma med lite bilder sen.

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Henric

Nöjet var helt på min sida!
Det var en underbar tripp, kul att kunna göra Jada mållös för en gång skull. Det var också kul att träffa kollegorna på IVA, ett härligt gäng.
Tack Kicki för ett suveränt "under cover work".
/Henric

2007-06-04 @ 08:32:38
Postat av: Veronique

Kul var det! Och jag var nog snyggast på hela båten. Om jag får säga det själv. Vi får väl satsa på en ny resa om si sådär en 4 år. Trevligt att få träffa Don-Henric! Och Henric, det där med att jag är beräknande och slug... tar jag enbart som en komplimang :)
/Fransyskan

2007-06-04 @ 12:14:15
Postat av: Borthy

Ledsen jag inte kunde hänga med denna gång. Måste ni vänta 4 år?

2007-06-04 @ 12:23:00
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: momo

Hello Jessie, I wish you all the best with henrik.
He looks COOL.

2007-06-04 @ 19:16:21
Postat av: Veronique

Momo-Man!!! Har du också hittat hit. :)

2007-06-04 @ 22:24:47
Postat av: Jada till momo

Hello momo!
Thankyou, he is COOL...

2007-06-05 @ 07:08:39
Postat av: Henric till Veronique

Givetvis ska du ta det som en komplimang! Beräknande och slug är fina egenskaper, du vann ju gissningsleken, fast det var kanske egentligen med hjälp av andra egenskaper och erfarenheter ;-)
/Henric

2007-06-05 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0