BAD HAIR DAY?

har fått mitt hår kommenterat av två arbetskamrater idag!
Den ena sa; Jessica vad har du gjort med håret? Du ser ut som ett gulligt troll! Tack!!!
Det går någon timma sen går jag ut i köket för att hämta lite kaffe, då kommer nästa; Hej Jessica, vad snygg du är  vad har du gjort med håret?
Jag har inte gjort någonting, jag har bara världens "fluff" i håret ibland........o då har jag ändå inte börjat använda schampot från Templet ännu....undrar hur det blir då?hahaha
Nej, jag använder trollspray! För att bli så här snygg! haha


Kommentarer
Postat av: Henric

Hårresande!

Hmmm, Jag blundar och ser Elisabeth Höglund framför mig. Är det en rättvis jämförelse, hahaha!

Fördelen kvinnor har är väl att ni alltid kan har det uppsatt under en "bad hair day".

Du har väl bunkrat upp med mousse, spray och gelé efter din tripp till himmelriket, eller?
Min mormor sov alltid med hårnät. Det är ett hett tips från coachen.

/Henric
aka Don H

2007-05-14 @ 13:13:16
Postat av: Jada

haha, tack för tipset, med hårnät!
Ja, jag kommer knappt in i badrummet såå mycket har jag handlat......

2007-05-14 @ 13:25:25
Postat av: Jeanette

Trollspray... låter intressant. Jag tror inte det finns att få tag på så här på bonnnvischan, kan du skicka ner en flaska?

2007-05-14 @ 16:42:26
Postat av: Borthy

Jag kände hur jag gick i gång när ni började prata hårnät.... om du börjat med hårnät jada konverterar jag, vill vakna brevid dig i hårnät! Kram snygging

2007-05-15 @ 14:54:28
Postat av: Jada

Haha, bara om du oxå har hårnät....kram själv snygging!

2007-05-15 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0