FRAMME VID TEMPLET

Varifrån kommer alla människor o bilar? Fredag eftermiddag har folk inget liv......men vi hade tur o hittade en parkering ganska nära.
Varsin kundvagn (det är ett måste) o rakt in i Templet! Herregud, jag vet inte vad som händer med en när man kommer in där, adrenalinet bara flödar man vill gå överallt på en gång. Där skildes våra vägar för några timmar...
Jag mötte dock Bapp i kön till provhytten några gånger.....Dom har för övrigt ett otroligt smart system när man ska prova kläder.Det läggs in på datorn hur många plagg man har o vilken provhytt man får, sen när man går ut är viktigt att man har alla kläder med sig ut, snabbt o smidigt . Man slipper titta på golvet om det är några fötter inne i provhytten för att se om det är upptaget....

Självklart har dom mycket "skit" oxå men det behöver man ju inte köpa.....svårt att inte förköpa sig ibland.
jag köpte, linnen, byxor, jacka, tröjor, strumpor, underkläder, dörrmattor, lampa, hårfön, hårspolar???, bakplåtspapper haha, skärp (dom är otroligt billiga), zinkkruka, grisöron, två skjortor (figursudda skitsnygga) mm,

ni får själva se på bilden...
244827-14

Kommentarer
Postat av: Paula

OJ shit vad mycket! :s

2007-05-13 @ 16:13:53
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad fick du ge för allt det?

2007-05-13 @ 17:10:13
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Majjanw

Det där ser ut att vara helt i min linje vad gäller shopping. Kul att åka iväg sådär över nån dag.

2007-05-13 @ 17:23:00
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Grattis till en givande resa! Jag är med nästa gång! Är det billigt där eller? Vi kan ju jämföra på tampongpriset för att få en uppfattning? Vad kostade de? Bra du köpte grisöron, dom kan vi sy kallingar av till Talle...det går ju inte åt så mycket tyg i hans... jag menar eftersom han bara vill ha tyg av skinntyp fram!

2007-05-13 @ 19:08:16
Postat av: Veronique

Hink & spade. Hm... Är inte du lite för gammal för sånt?

2007-05-13 @ 20:29:47
Postat av: Veronique

Du Borthy. Blir det inte lite svettigt för Talle med sådana kalsonger. Jag menar med P-P och allt???

2007-05-13 @ 20:31:51
Postat av: Borthy

Han får väl använda cool-touch om det blir för varmt och klibbigt? Eller spara ut så att de inte ligger an direkt mot huden?

2007-05-14 @ 03:51:55
Postat av: Mikaela

bra jessica! shop til´you drop!!! =)

2007-05-14 @ 18:54:14
Postat av: Jada till Mikaela

Japp , det är mitt motto oxå. Och är man i shoppingtemplet så måste man ju visa vad man går för.....Du kanske oxå vill hänga med i höst?

2007-05-14 @ 21:48:50
Postat av: Mikaela

självklart.. till templet måste jag ju fara så fort som möjligt, annars kanske shopping-gudarna bli arga. och det vill jag inte ;)tack jessica för att du hjälper beroende människor, haha...

2007-05-15 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0