FREDAGKVÄLLS EFTER EN DAG I TEMPLET

Efter några timmars shopping vi kom ca.14.30 o gick ut ca 20.00, var det dags att åka till prästgården där vi skulle sova.

Vi släpade in allt vi hade köpt till vårt mysiga boende.

Dukade upp lite ost, kex, o VIN o lite andra onyttigheter.....sen började vi modevisningen.

En o en får man visa vad man har köpt o vi andra sitter åhhh, den missade jag, åhhh vad snygg osv. Mer vin åt oss....
På det viset ser man vad man missat o köpa eller om man köpt något som inte är bra (kan man lämna tillbaka).
Vi flamsade, drack vin o lyssnade på Barry White. En underbar kväll!
Tänk vad det är bra för själen att besöka Templet då o då. Halleluja!

Lördag morgon upp starx före halv sju, duscha snabbt som bara den, äta frukost o sen mot Templet!
Vi var där strax före 08, ganska mycket bilar men vi fick en bra parkering den dagen oxå .
Varsin kundvagn, sen börjar man shoppingen igen!
Vi var färdigshoppade runt 13.30 o då bar det iväg mot Stockholm igen!

Stannade på en mack i södra Sverige för att tanka, samma ställe där vi åt på Gyllene Måsen på nerresan o larmet gick.
Vad hände när vi tankat? Jag skulle öppna bilen, det gick inte! (jag körde för Kicki är lite "klen") Jag tryckte o tryckte o larmet gick....nu hade vi ju inte ens rört  bakluckan, jag tror att det där j***a stället har en dold kamera o sabbar medvetet för oss! Kicki löste ju som vanligt situationen, sen åkte vi fort därifrån......

Gjorde ett stopp till eftersom dom magra människorna (Bapp o Marie) måste äta korv, eftersom det var hockey på radion?????
 Sen var det obligatorisk kisspaus för alla även om man inte var kissnödig! För det skulle bli vårt sista stopp innan vi var hemma!


 Gällareds bed&breakfast.


Kommentarer
Postat av: kicki

Tack för en trevlig resa till Templet.
Jag var dö trött och sov bort nästan hela söndagen men det var det värt.
ser redan fram emot nästa resa!

2007-05-14 @ 13:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0