INNEBANDY

Idag är det torsdag och det betyder innebandy efter jobbet.
Mycket jobbigt men otroligt roligt, ja nu tillhör jag inte dom bästa i laget men det viktiga är ju att vi vinner! (nu trodde ni att jag skulle skriva att det viktigaste är att vi har kul).
Det är klart det är kul, men tävlingsmänniska som jag är så är det ganska viktigt att vi  presterar bra...


Sen är det bara att åka hem svettig o härlig o gå ut med hunden en sväng.

Ikväll ska jag sen packa en liiten väska, imorgon ska vi nämnligen åka till Åland med jobbet.
Det är ju inte så mycket att packa, tandborste, trosor, ja sen räcker det väl...
Vi åker fre em o kommer hem lö em så det blir inget bloggande under den tiden, men jag ska uppdatera er i resan på söndag...(om alla pinsamheter)
Ja, det har ju aldrig varit städat förut när vi åkt så varför skulle det vara det nu!
(mutor från er som åker o inte vill nämnas vid namn mottages tacksamt)

Ha nu en bra dag, för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Nästa gång hänger jag med och då ska ni få se på pinsamheter!!! Ps. Varför packar du ned trosor? Nä, skojjar bara.... hoppas ni får jättekul! Appropå det, tror jag vill börja på bandyn. ok?

2007-05-31 @ 12:58:36
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jada till Borthy

Självklart! Du ska vara med i ett vinnande lag (mitt) så ska vi spöa skiten ur dom andra!
Pinsamheter, ja det var det när jag var med på yogan...

2007-05-31 @ 13:08:22
Postat av: Henric

Hmm. Kan man bombhota en färja? Jag menar så att den aldrig lämnar färjeläget..
Som tur är så är Kicki med på resan. En ansvarsfull och mogen kvinna som säkert ser till så att Jadas trosor både packas ner och behålls på...
/Henric

2007-05-31 @ 14:56:49
Postat av: Veronique

Men Henric, jag ska ju också med. Och då åker allt av innan middagen!!!!!!
/Madam Veronique

2007-05-31 @ 21:27:16
Postat av: Borthy

Jag vill inte heler ha trosor på! Fan vad jag längtar till er på färjan! Kan man ångtra sig nu och åka med? Lova att vi åker igen i höst! Puss på er/ Madame Borthy!

2007-05-31 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0