JAG ÄLSKAR VÅREN!

 (mitt äppelträd)
Ja våren är den bästa årstiden av alla o försommaren såklart. När allt är nytt o fräscht o träden blommar o det är härliga dofter överallt!
Jag blir extra glad på våren, får ännu mera energi!!!
Jag vill göra saker hela tiden, idag ska jag olja in altanen när jag kommer hem om den är riktigt torr sen tvättningen i söndags.....
Sen ska möblerna upp o blommorna ut (har dock inte handlat så mycket blommor än).

Allt smakar godare på våren oxå tycker jag, den första glassen ute i solen, de första grill kvällarna mm.
Alla primörer (säger man så?) som  sparris tex. det skulle jag kunna leva på ett tag.
Mmmm jag älskar verkligen våren!  (mitt körsbärsträd)

Kommentarer
Postat av: Henric

Våren ÄR underbar!
Jag kan inte göra annat en instämma. Våren är härlig. Det doftar gott om kvällarna, allting växer så det knakar (även maskrosor) Jessica :-)
Dygnen blir ljusare, man blir piggare och kräver mindre sömn.
Råkar man dessutom vara förälskad, så blir denna tidpunkten om möjligt ännu härligare.
Hade jag inte varit så återhållsam, hade jag liksom Ronja Rövardotter utfört mitt "vårskrik" över nejden....
/Henric

2007-05-23 @ 10:10:50
Postat av: Henric

Klockrent!
Inte visste jag att du var en sådan hacker! Vilken fin klocka... Kan inte du hjälpa mig med att designa en databas, konstruera en hemsida eller bygga om Internet...
/Henric

2007-05-23 @ 15:24:16
Postat av: Borthy till Henric och Jada

Om jada får problem att pimpa din sida Henric så finns alltid jag, Borthy!
...Jag gillar också våren. Lika gott som de är att grilla nu lika äckligt är det i Augusti, man har fått nog då!

2007-05-23 @ 19:09:55
URL: http://www.borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0