TÄVLINGAR........


Jag är nog en utpräglad tävlingsmänniska (tyvärr)..........hatar att förlora vad det än gäller!
Inte för att jag erkänner det öppet inför alla (utom ni som läser det här), så det är fortfarande liiite av en hemligeht.
Jag tävlar ofta med mig själv, tex. om jag ska plcka ur diskmaskinen (det här gäller när jag har ont om tid) så kollar jag på klockan på ugnen o ser att den tex. är 11.21 så tänker jag, när kl. är 11.25 MÅSTE jag vara klar annars .......
tänker ni aldrig så?
Det är likandant om jag står framför tvn o viker tvätt(jag gör alltid det framför tvn, annars skulle jag typ aldrig titta på tv) så är det ett program så tänker jag, när det härär slut så MÅSTE jag vara klar med tvätten.......ja o då jobbar jag på som f**n.
Jag vill knappt förlora mot små barn! Men jag gör det ändå! O omni förlorar mot mig,så är det troligen för att jag lät er förlora...haha
Ha en bra dag!
Själv ska jag in till stan med mamma o pappa!












Kommentarer
Postat av: Borthy

Hur lika är vi inte? Jag är precis lika dan! Och..jag kan inte ens spela sällskapsspel med små barn för jag gör aldrig en lägg-match! Men just det där med tidtagningen gör jag jämt och har svårt att tro att någon är snabbare än mig!

2007-05-05 @ 11:20:48
Postat av: Monika

Jag kan fortfarande känna av min traumatiska barndom där pappa aldrig kunde låta mig vinna och dessutom bara spelade spel med mig där vuxna självklart vinner. Aldrig att vi spelade fia eller nåt sånt.

2007-05-06 @ 01:30:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0