UNDERBARA TONÅRINGAR........

244827-7  LINN

Mamma kan du köpa......mamma kan du skjutsa, mamma snälla kan inte jag få det för alla mina kompisar får det...osv. någon som känner igen sig?
Jag citerade Linn 15 (snart 16, älskar kameror) år, hon är en underbar dotter men ibland undrar jag om det enda hon kan är att be om saker hela tiden....Ja, nu är det ju självklart inte så jämt, men när tjatet sätter igång då känns det så!
Då ska ni se vad som händer om jag råkar be om något.......
Jag undra vad som händer i deras hjärnor när dom kommer i vissa åldrar.
Linn pratar så snabbt att man inte hör vad hon säger o hon pratar oavbrutet.
Martin (sonen18 år) han säger öh, vad? ,vaddå? i slowmotion dessutom. (han är dessutom livrädd för kameror)
Tänk att dom är syskon men är ändå såå olika.
Jag tycker det är fantastiskt! Att vi alla är olika alltså!
Puss på er mina älskade barn!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken otroligt söt dotter du har. Emma är ju inte riktigt i den åldern ännu, men jag känner ändå igen tjatet och pratandet. Men visst är de underbara!!

2007-05-08 @ 22:01:10
Postat av: Borthy

Oj vilken vacker dotter du har! Vet du att det finns en kille på vårt jobb som rankar dig högst på kliniken ( finns säkert fler men en som sagt det rätt ut!)Ta åt dig, inte svårt att gissa var Linn ärvt skönheten! Mina pojkar kan konsten att tjata om Marsvin ganska ofta....

2007-05-08 @ 23:44:04
Postat av: Jada till Borthy

Tack för komplimangerna....vem är det???kom in på mitt rum o berätta!
Om du köper marsvin akta då så att inga Peruaner kommer hem o äter upp dom som Monika skrev, haha.

2007-05-09 @ 09:30:29
Postat av: Borthy

Hallo. I dag har jag lite svårt att vara aktiv bloggare men jag glömmer inte bort er utan längtar till datorn! Jag får se när och om jag skvallrar, är mutbar you know! Hur som helst tack for bullen! Här ska du få en ny blogg att kolla in och kommentera, du känner honom.
www.matass.blogg.se

2007-05-09 @ 12:47:12
URL: http://www.borthy.blogg.se
Postat av: Lotta

Jooo,nog känner jag igen mig alltid,min dotter Nikki som fyller 14 i höst kan oxå några få ord i vårt vokabulära samhälle....Snällaaaa,kaaan du inteeee....alla andra fåååår,vad taskig du är jag frågar Pappa.

2007-05-09 @ 13:21:20
Postat av: Don H

Ja, äpplet faller inte långt från trädet.
Det är inte svårt att se var skönheten kommer från.

/Don H

2007-05-09 @ 14:52:44
Postat av: Borthy

Japp, då var man utsläppt från jobbet och kan härja i datorn igen! Måste väl laga lite käk och sådant allmänt vardagligt också!

2007-05-09 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0