TRÖTT O SJUK!

Stackars mig, vaknade med ont ihalsen o lite feber.
Alla andra runt omkring mig har varit sjuka o jag har varit så glad att jag varit frisk!
Nu fick jag så jag teg!
Sov hela dagen idag i soffan, väldigt olikt mig. Alltså är jag sjuk!

Imorgon ska jag till Sofiahemmet o visa upp mitt knä, då kommer domen operation eller inte!

Helgen som gått var mycket bra!
Henric var här, i fredags hade vi min bror med familj på middag, vi firade Linn.
I lördags åkte vi in till stan o träffade Lotta en gammal kompis till mig som bor utanför Vellinge.
Vi fikade o pratade jätteskoj o se Lotta igen!
Sen gick jag Henric o Linn på bio, Heartbreak kid o sen gick vi o käkade.
På hemvägen stannade vi o hyrde en film, Pirates o the Caribien eller hur det stavas, den var värdelös ivarjefall tyckte jag!

Söndagen ägnades åt att ta fram utebelysning o ta ner adventsljustakarna från vinden.
Nu har jag ute belysning i buskarna o det lyser så fint!

Ska bara slappa o ta det lugnt idag, kommer inte att jobba imorgon heller sen får vi se hur jag mår på onsdag.

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag saknade dig på jobbet i dag och var på väg att äta upp brockolin som var till dig! Se till att få op omgående så du kan åka skider i Ramis inom kort! Krya på dig! kram

2007-11-26 @ 19:58:30
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Tenderee

Superkul att se dej oxå...får vi snart göra om.
Kram

2007-11-26 @ 21:24:42
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: anncka

Hej! Krya på dej och hoppas det ordnar upp sej med ditt knä ;) Kram

2007-11-27 @ 07:29:11
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: jeanette

Hade jag bott granne med dig hade jag kommit över med lite "chicken soup", fast i o f s kan jag ju skicka upp en "varma koppen", men då kanske du redan hunnit bli frisk, eller... nå väl det är ju tanken som räknas (även om du inte blir friskare av den) Hoppas det gick bra hos farbror doktorn i dag och att han är villig att sätta kniven i dig!

2007-11-27 @ 09:43:28
Postat av: Henric

Hmmm. Jag spenderade hela helgen tillsammans med dig, men känner (som tur väl) inte de symtom som du beskriver. Detta tolkar jag som ett tacksamt omen, eftersom vi killar alltid blir liiite sjukare än tjejer. Eller beror det helt enkelt på
att åkommor av detta slag alltid drabbar de klena först....

Hoppas det gick bra hos fälskären!

/Henric

2007-11-27 @ 10:20:54
Postat av: Tenderee

Hoppas du snart mår bättre,skickar styrkekramar.

2007-11-27 @ 13:28:30
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0