FREDAG O INGEN FESTDAG!

Förra helgen såg det ut så här  då var det middag, ja eller förfest hos Jeanette.
Vi åt gott o lyssnade på musik, sen kom Jeanette på den briljanta iden att Henric o jag skulle gissa vilken låt det var hon spelade.
Han vann med typ 18-2....men dom har så konstig musiksmak.

Jag älskar o lyssna på musik, helst "glad" musik. O ska man gå ut vill man lyssna på sånt som gör att man får lust att dansa.
Deppmusik undanbedes vid festligare tillfällen!
Jag fick en cd av Jeanette som heter "Jessicas bilmusik", där hon spelat in låtar hon vet att jag gillar nu och gamla låtar från -80  o -90 talet. Skitkul!
Tack Jeanette!

Denna helgen blir det dock ingen fest.
Jag ska nämnligen arbeta, dubbelpass ikväll igen 07-21.30. Herregud vad gör man inte för pengar!
Det är bättre att stanna kvar på jobbet när man ändå är där än o jobba extra på tex. lördagen eller söndagen tycker jag.

På lördag ska jag iväg o handla skor med "Världens bästa Linn", som hon själv säger.
O efter det ska jag faktiskt bara ta det lugnt! (ok, jag ska försöka ivarjefall...)

Ha en riktigt bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud vad snygg du är !!!!!
Kram

2007-10-05 @ 07:13:15
Postat av: Henric

Ja, visst är hon!
Men hon är helt kass i musiktävlingar, muhuhuahaha!! Tur att hon besitter andra kvaliteér.
Japp nu är det fredag! Ikväll ska det städas, tvättas, strykas och lagas mat... sen kanske man kan unna sig en stänkare oxå...
Trevlig helg till alla kommentatorer!
/Henric

2007-10-05 @ 08:46:02
Postat av: Lotta

Trevlig helg själv!

2007-10-05 @ 09:16:40
Postat av: Borthy

Skulle man kanske få en kopia på världens bästa skiva? Jag gillar säkert den också känner jag på mig! Ha en fin helg! Kram

2007-10-05 @ 11:02:15
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: majjanw

Min jobbhelg nästa helg..
Men hoppas att det flyter på bra på Firman!
Må gott!

2007-10-06 @ 15:15:10
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0