MÅNDAG

Ingen rolig dag, Henric har åkt hem...

Helgen har varit kanon,  var på fyraårskalas iförrgår.
Innan dess var vi inne i stan o tittade lite köpte en ny parfym var.
Sen var det dags att gå på kalas.
Middag, tårta o present öppning o lite vin såklart!
När barnen lagt sig spelade vi spel, När o fjärran Henric o jag kom bara tvåa...när vi räknat våra pengar skillde det mellan 100 kr för oss o det vinnande laget! Irriterande!
Jag som avskyr att förlora...

Igår  var det dags att göra MR (magnetkamera) på mitt knä, nu när jag för första gången på 8 veckor känner mig bra i benet! Ja, eller bättre ivarjefall.
20 minuter tog det o dunkade o dånade,  o nu tar det en vecka innan man får svar.

Nu ska jag vända mina negativa tankar till positiva.
Solen skiner o det är en underbar morgon, måndag en ny härlig vecka!
Idag ska jag ut o gå en långpromenad med Lis anär jag kommit hem.

Ha en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas ditt knä inte har några större skavanker.
Kram

2007-09-03 @ 08:08:19
Postat av: Borthy

Knäppt det känndes i dag med kläderna på jobbet! tur vi är så snygga och allt klär skönheter! På med parfym och sudda sudda sudda bort din....

2007-09-03 @ 17:35:54
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0