PÅSAR UNDER ÖGONEN

Hade jag idag när jag vaknade!
Vet inte varför för jag la mig tidigt igår runt 22.00. Jag ser ut som om jag inte sovit en blund inatt fast jag i själva verket sovit mer än jag brukar.
Hoppas att påsarna försvinner under dagen, annars måste det var anågot allvarligt fel på mig...
köpa dyra "påskrämer" har jag ingen lust med, så om någon har ett tips på hhur man slipper påsar under ögonen blir jag glad.

Ska kanske iväg med Kicki efter jobbet o kolla på stövlar o ev. handla lite kläder om jag hittar något som passar mig.
Har hittat en kappa på HM som jag dock inte provat än men den såg snygg ut på modellen...
Allt ser ju förvisso bra ut på modellerna sen när man själv provar så kan det se helt galet ut, undrar varför?
Så konstig kropp har man väl inte...
Vi får se vad det blir för inköp, om det blir några alls.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: majjanw

KÖP INTE CLINICS ÖGONCREME!! Jag fick påsar stora som golfbollar under och på ögonen av den..Nä jag vet inte, ibland har man gigantiska påsar fast man sovit gott ( och inte festat heller). Skölj ansiktet i kallt vatten och
badda sedan med ansiktsvatten, brukar hjälpa mej.
Experten.

2007-09-25 @ 09:32:39
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Henric

Hett tips från coachen:
Använd stora mörka solglasögon! Tejpa fast två kalla fläskkotletter, alternativt två rejäla flintastekar över ansiktet när du lägger dig. Det funkar för boxare! (Glöm inte att stänga dörren för hunden bara). Sov inte för länge, inte för lite heller för den delen.
När det gäller kroppen, så är det inga fel där. Du kan inte jämföra dig med en skyltdocka! De är så långa, hårda och plastiga, muhuhuahaha!
/Henric "oraklet"

2007-09-25 @ 09:45:39
Postat av: Lotta

henric,du är en riktig skämtare du.....rolig är du;-)

2007-09-25 @ 10:54:06
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jeanette

jag fattar vad du menar... jag har problem med påsar under hakan. Jag har försökt i flera år med att fylla ut påsarna (för vem vill ha slappa påsar hängande under hakan) med all möjlig sorters utfyllnad, typ Polly, ostbågar, gräddsås, cider, etc, men inget tycks funka, vad gör man? Nån som har en idé om ett bättre fyllnadsmaterial?

2007-09-25 @ 17:47:53
Postat av: Borthy

Köp för fan inte ögonkrämer, jag har samma erfarenhet som syrran ovan!
Jag tror på kalla gurkskivor på ögonen en stund! Nä, jag vet inte...visste jag skulle jag inte gå omkring och se ut som jag gör!
Kan det vara det mörka i ditt hår som reflekterar?? Och det mörka i mitt hår..

2007-09-26 @ 04:52:21
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0