1 MÅNAD KVAR

Till bröllopet o jag är tjockare än på länge...
Idag börjar jag att äta nyttig mat, eftersom jag inte kan gå långpromenader så får jag dra ner på maten.
Jag måste ju komma i en klänning o inte ett tält!

Kycklingfilé me rotfrukter blir det idag, sen ska Linn o jag skriva en matlista för resten av veckan.
Ja, nu är det nya friska tag som gäller.

Ska träna riktigt duktigt på sjukgymnastiken idag oxå.
Jag vet ju att kan kan träna o äta bättre det handlar bara om karaktären...

Solen försöker skymta fram idag.
Hoppas på uppehåll hela veckan ivarjefall eftersom snart är det valborg o då tänkte jag vara ute ivarjefall. Trist om det ösregnar då.

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Ska du gifta dig?

2008-04-28 @ 08:14:56
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jada

Nej, min bror ska gifta sig!

2008-04-28 @ 09:57:38
Postat av: Henric

Men du behöver ju inte ta ett sådant där stort tält med förtält och allt, Muhuhuahaha!!!

/Henric

2008-04-28 @ 10:22:19
Postat av: Jeanette

Om du inte fixar det på en månad får du gärna låna ett tvåmannatält av mig. Hade det på mig när jag skulle vara fin sist...

2008-04-29 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0