KLART!

Nu är försäljningen klar av mitt hus!
Äntligen kan man slappna av.
NU är det klart att den 1:a augusti så blir det nya ägare av mitt hus, känns jätte kul men ändå lite vemodigt eftersom det var jag som buggde det, ja inte personligen men jag har valt alla tapete, skåpluckor osv...

Så i sommar bär flytten av mot Småland!
Kommer att bo hos Henric i hans stoora lägenhet tills vi hittar något bra hus.
Tids nog hittar vi det, drömhuset alltså!

Ska väl snart oxå börja på att tänka på o packa, vinden är inte kul...
Har inte använt eller saknat det som finns däruppe på 8 år, då borde jag bara kunna slänga det eller hur?
Blir en spännande dag då vindsröjningen sker, vad ska man hitta...

Tisdag kvällen går mot sin ände o jag ska kolla om det finns några jobb sen ska jag soova.
Ha en bra kväll o sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Tenderee

Vad skönt att den biten är avklarad,det gick ju snabbt att få det sålt.

2008-05-14 @ 18:06:20
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0