LÄNGE SEDAN...

jag bloggade!
Jag vet inte vart all min tid tar vägen, helt plötsligt är det mitten på augusti!

Jag har jobbat i två veckor o nu känns det som jag inte varit ledig alls...
Målat på huset har knappt gått under dessa veckor eftersom  det har regnat o regnat periodvis. Men vi blir väl klara någon gång...

Idag jobbar Linn o Martin sin sista dag o sen åker dom till Stockholm o Göteborg innan skolan börjar.

Nu längtar jag efter lite sol så att vi kan bli klara med huset o efter det bara sitta o slappa o titta på huset...
Ikväll är det Alvesta marknad, vi kanske går ner en sväng till öltältet o kollar läget.

Nu väntar arbetet på mig.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ALVESTA MARKNAD!!!...vänta, jag är på väg...

2009-08-14 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0