NYA FRISKA TAG

Ska det bli snart...
Först ska vi till Wemdalen och åka skidor v.3, sen ska vi försöka att leva ett lite nyttigare liv, med mindre vin och mindre mat...uhä!
Hur kul låter det? men det kommer ju snart en ny bikinisäsong o jag har legat i vassen de 2 sista somrarna nu ska jag tillbaka till sanden!

Vad har mer hänt då?

Kicki o Lennart o Tommy o Linda var nere o hälsade på en helg, då drog grabbarna till Tyskland eftersom vi ska till fjällen o det skulle firas jul o gud vet vad... så här lycklig är man när man shoppat i Tyskland!


Innan jul så hade vi en pysselkväll då tjejerna gjorde 3 pepparkakshus, jag sa till dom att det är bäst att jag sätter ihop dom med smält socker eftersom det är så varmt o man kan bränna sig, vad hände jo det tog 3 sekunder sen brändee jag fingret o det gjorde så ont att jag rapade upp varenda svordom jag kunde...
 pysselkväll

Sen kom julen o vi firade i 2 dagar i Växjö o Moheda, mycket mat och vin...
 Linn o en av tvillingarna.

Nu ska jag ta o leta fram alla skidkläder o prova så att det passar, tills vi hörs igen så får ni alla ha det så bra!

 Så här glad blir man av snö!!!

Kram till alla!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0