BRANDLARM

Hann inte jobba mer än 30 min förräns det tjöt o pep på hela avd. brandlarmet hade gått.
Herregud! Måndag morgon o man är knappt vaken!
Jag lovar det väcker vem som helst!
Det konstiga var när allt lugnat sig så visade det sig att det hade lösts ut i köket, men ingen var där o det luktade inget, moderna rökdetektorer...har någon rostat bröd frågade dom?
Hallå, ska man inte ens kunna rosta bröd utan att brandlarmet går?

Ja, nu var det inget allvarligt som hänt så alla kunde återgå till sina sysslor.

Lite trött idag efter gårdagens konsert, (läs vin)...
Den var helt ok, men jag är inte direkt ett Gessle fan. Lite sävligt ibland, hans gamla låtar är bättre än dom nya eller så är det för att man hört dom så många gånger så dom är innötta (säger man så?).
Massor med folk var det, o en härlig sommarkväll men jag skulle aldrig ha köpt eller kommer aldrig att köpa en biljett själv till Gessle konsert.

Idag är det den stora börja arbeta dagen efter semestern tror jag, för det var så mycket bilar ute imorse, o på parkeringen var det mycket mer bilar än förra veckan.
Så nu är det slut på lugnet.

Ha en bra dag, arbetandes eller semesterslappare!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Gessle, a big no-no. Ja, det är definitivt mer liv och rörelse idag. Hur gör ni med alla patienter när brandlarmet går? Får ni forsla iväg alla med apparater och allt? Eller har ni ett brandsäkert rum där ni kör in alla?

2007-08-13 @ 11:17:37
Postat av: Lotta

Vafalls,Gessle a big YEAH YEAH
Tur att det inte var värre än vad det var(eller inte var)

2007-08-13 @ 11:45:52
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: majjanw

Ja, första jobbdagen efter semsetern och jag HITTADE INTE HEM :/
Gyllene tider var bäst!
Må gott!

2007-08-13 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0