MÄTT

Riktigt mätt var jag igår efter julbordet på Hågelby, o riktigt gott var det oxå!
Varför måste man äta så mycket när man äter på julbord?
Eller är det bara jag som äter som om jag aldrig sett mat förut?
Det är så himla mysigt på Hågelby, riktig julstämmning.

Idag blir det att bekänna sina senaste veckors synder...jag tänkte gå till VV o väga mig, hjälp!
Nu är det uppstramning som måste gälla för mig.
Jag vet att jag gått upp frågan är bara hur mycket?
O snart är det jul o nyår med mat i mängder o godis o glögg osv.

Tur att det är många månader kvar till Beach 2008!

Märkt o ruggigt ute idag igen, snön lyser med sin frånvaro.

Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Inte behöver du vara orolig! I vår äter vi bara hälsosamt och pumpar muskler så kommer rutorna sitta där på maggen när det är dax att glida runt nästan näck på stranden och vara dyngläckra! Ha en fin dag nu! Kram

2007-12-06 @ 08:48:00
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Henric

Hmmm, jag vill minnas att jag har hört frasen
"Nu är det uppstramning som gäller", eller "Nu ska jag skärpa mig" etc. etc.

Jag tror lika mycket på det som jag tror på tomten... Men det är rätt inställning gumman!

Lycka till på fetmaklubben (VV)

/Henric

2007-12-06 @ 10:10:11
Postat av: anncka

Hej! Du har då inget att vara orolig över! :)
ha en fin kväll//Kram

2007-12-06 @ 18:11:18
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0