SNART KOMMER DEN...

Storvinsten!
Jag o Kicki har köpt varsin trisslott i veckan i snart två år o det mesta vi har vunnit är 75 kr.

Häromdagen så köpte vi veckans två lotter i pressbyrån på jobbet, när vi gick därifrån så glömde jag dom...
Så hon i kassan ropade efter mig, då sa både Kicki o jag, det betyder något vi kommer att vinna!

Kicki säger då om vi vinner kommer jag börja gråta (hon gråter aldrig, jo om Anja Pärsson tar guld) ja, jag med sa jag då.
Då sa Kicki, jag kan börja gråta bara att jag tänker på att vi kanske kommer att vinna, ja jag med....så vi gick i korridoren på jobbet o var tårögda.
När vi kommer ner till vår avdelning, så säger vi att vi gråter för att vi tror vi kommer att vinna...

Hmmm, har dom aldrig tyck vi varit tokiga innan så tycker dom det garanterat nu!

Vi skrapade lotterna imorse o vi vann 50 kr!
Nu har vi varit uppe o löst in dom mot två nya som vi inte vågar skrapa ännu, eftersom vi vet att det är en vinst frågan är bara hur mycket?

God tur på er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

tur att ni inte är vidskepliga... Hur mycket vann ni??

2007-07-05 @ 12:35:29
URL: http://jeanettekroon.blogg.se
Postat av: kicki

Inget är så spännande och roligt som att få gå och vänta på något som kan bli en stor vinnst!
Vi går och känner på de nya lotterna ett tag till.
Tänk om vi skulle vinna en miljon, vad skulle vi göra mer en att gråta?
Festa och fira, fira, fira.........

2007-07-05 @ 13:39:27
Postat av: majjanw

HUHU jag vinner Aldrig på lotterna som jag aldrig köper.....
God tur på er!

2007-07-05 @ 22:12:40
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jeanette

Ja men hur gick det då, vann ni något? Hur är det med knäet?

2007-07-06 @ 12:45:46
URL: http://jeanettekroon.blogg.se
Postat av: Lotta

Hur går det på semestern??ska du inte blogga alls?eller du har inte tid? hehe

2007-07-09 @ 11:21:21
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jeanette

Hallå, hallå... vart har du tagit vägen? Hörde att du hoppar på kryckor är orolig för dig, har du mycket ont??? Hör av dig!!

2007-07-09 @ 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0