HEMMA IGEN!

Söndagkväll o jag är nu hemma från en härlig helg i Småland!
I fredags var jag hemma hos en kompis och åt en otroligt god middag, (jag fick receptet)  sen gick vi ut o dansade loss lite o tog några glas alkoholhaltiga drycker...

Lördagen vaknade jag med huvudvärk, börjar tro på Borthys teori om väderspänningar o ålder...det var ju lite mulet i Växjö i lördags.
image27
För att rensa bort det onda så var jag ute med en vän o promenerade i dom Småländska skogarna, vackert så det förslår!
På kvällen blev det betydligt lugnare än på fredagen, videokväll (ja ni läste rätt video, inte dvd) en film som heter "KING PIN", ganska kul faktiskt fast jag var lite negativ innan.
Åt massa onyttiga saker hela lördagen, förstår inte varför...
Ja, förutom alkoholhaltiga drycker, det blev vatten o jouice på lördagskvällen!

Så kom söndagen o det var dags att bege sig av mot Stockholm.  Känns lite tråkigt att behöva åka hem så snart men arbetet o barnen kallade på mig i Tumba, såå det var inte så mycket att välja på.
Körde mot solen ivarjefall, när jag kom hem var det varmt o soligt. Härligt!
Nu är det snart läggdags o imorgon kallar Landstinget på mig...

Kram till er alla från mig!

Kommentarer
Postat av: majjanw

Härligt med en avstickare sådär. Usch, vädret verkar inte vara bra i Småland.......
Hej.

2007-05-27 @ 21:25:18
Postat av: Monika

Har du också varit i Småland?!

2007-05-28 @ 01:06:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Jada till Monika

Ja har du oxå det? Var då isåfall?

2007-05-28 @ 07:06:27
Postat av: Henric

Som man bädda får man ligga, eller hur Jessica! Dricker man som en sjöman, så blir det lätt lite tungt dagen efter. Tur att du hade någon som passade upp på dig...
Vädret var kanon i helgen, liksom sällskapet...
/Henric

2007-05-28 @ 09:40:39
Postat av: Jeanette till Henric

Jag håller med dig, jag drack bara som en gast och mådde inte alls så dåligt dagen efter... men jag håller nog med Jessica att ett litet lågtryck låg det nog allt över Småland under lördagen...

2007-05-28 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0