DAGEN EFTER JOHN HIATT

Igår kväll spelade han på CHINA i Stockholm, den omtalade John Hiatt.
Henric satt o smålog o njöt, jag var väl mindre imponerad...ja det var inte dåligt men inte heller superbra.
Han får en trea i betyg.
OK, han sjunger bra när han inte sjunger nasalt som han gör emellanåt, låtarna är lite för deppiga o långsamma för min del.
En del var otroligt bra,men det lyfter lixom aldrig jag vill ha mer ös!
Medelåldern var lite högre än min ålder tror jag, men jag blev förvånad över att se en del unga tjejer där.

Kvällen var kanon, när jag gick in på rummet så fanns där choklad o Champagne!
Henric vet att jag älskar champagne, han är underbar! Tack H!
Sen åt vi o gick på konserten o sen gick vi o tog en drink o satt o pratade o skrattade åt fulla människor...
Vi hade det super mysigt!

Ha en riktigt bra dag!

"have a little faith in me"

Kommentarer
Postat av: Henric

Detta var min tredje konsert med Mr. Hiatt, och jag måste tyvärr erkänna att denna var den sämsta. (Typiskt när Jessica var med).

Ljudet var OK, låtvalet lika så, men det var stundtals lite seegt. Kvällen i övrigt var dock kanon, så det väger väl upp det dåliga...

/Henric

2007-11-07 @ 11:24:46
Postat av: Jeanette till Henric

På tal om din andra stora "idol" är jag helt såld på Brusans (snygg stavning)låt "Radio Nowhere", den är verkligen hur bra som helst!! Love it!

2007-11-07 @ 13:02:55
Postat av: Tenderee

Jag gillar hans nyaste"Long walk home" Bruce alltså

2007-11-07 @ 15:45:22
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0