GODMORGON FREDAG!

Sista arbetsdagen den här veckan, skönt för snart har man nästan gjort en 60 timmars vecka.

Det blir hem o helgstäda lite o sen laga mat o bara ta det lugnt.
kanske ska ta o sortera alla mina lösa recept som ligger i en bok, sätta in dom jag ska ha o slänga resten, det är väl ett piffigt fredagsnöje...

Jag har ju lite svårt att bara sitta stilla i soffan, o jag har ju planerat att imorgon ska jag bara ta de lugnt (får se hur det går).
Jag vet inte varför men det finns ju alltid något att göra o om jag sitter i soffan o tiitar mig omkring så kan jag se, oj jag behöver visst vattna blommorna eller o  där var det dammigt, osv...

Jag ska träna på att bara slappna av o ta det lugnt!
Kanske bakar jag något, eftersom Linn fyller 16 år på onsdag.

Idag släpps Blossas årgångsglögg på systemet så jag måste väl rusa dit oxå, förra året tog den slut ganska snabbt. Årets smak är havtorn o kanel.

Ha en bra fredag!.

Kommentarer
Postat av: maria

Tack för tipset om " nya" glöggen! Skall inköpas snarast!

2007-11-16 @ 16:40:13
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy!

Du, det där med blommor...jag som uppskattat äkta vara hela livet börjar bli allt mer poositiv till avduschbara tygvarianter! kram

2007-11-16 @ 21:17:37
Postat av: Annelie

Berätta sen om glöggen var god, är lite tråkig och köper samma gamla vanliga glögg. Strunta i städningen det blir skitigt igen. Ta hand om dig själv och lej ut städningen.

2007-11-17 @ 04:44:02
Postat av: Tenderee

Jag avskyr glögg och det är en synd i juletider,men tyvärr.....hoppas den smakade bra för er som gillar det dock.
Trevlig Helg!

2007-11-17 @ 08:43:41
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0