HEMMA IGEN...

Kom hem sent inatt, strax efter 02 o då var det - 5 grader ute, brrr.

Resan till Ullared var riktigt bra, dock lite mycket folk på fredagen, det var kö in i affären efter 09.30 så man fick en stämpel när man gick ut så man kunde gå in igen utan att behöva köa om.
Men vi kom ca 8.30 o då var det ingen kö men mycket folk.

Shoppade ganska mycket dock inte lika mycket som förra gången.
Veronique slog rekordet på shoppingens första dag, 3800 kr... Bra jobbat Vera!

Henric var ju där med sin dotter o han var måttligt imponerad, mycket folk o trångt tyckte han.
Herregud det är bara o shoppa o skita i alla andra, då skulle han varit där på fredagen...

På torsdagen efter vi shoppat klart bar det av mot Gällared, där drack vi champagne först för att fira shoppingen!
Sen blev det tacos, rödvin o modevisning!

Fredagen shoppade vi vidare, sen åkte jag mot Växjö o tog en fika med Jeanette, hon hade bakat en kladdkaka som var grymt god!

Efter det så bar det iväg till Alvesta o Henric, han hade gjort middag som var underbart god.
Toast skagen till förätt, en fisksoppa som jag sett i en tidninig för ett tag sen o sagt att den såg god ut, den hade han gjort o den var ljuvligt god. Sen hade han o barnen gjort chokladmousse  till efterrätt, jag var proppmätt efter det.

Lördagen gick vi en långpromenad runt Växjösjön med en kompis till Henric o hennes hund, sen hade vi myskväll o tittade på film.
En riktigt lyckad helg!

Åkte hem från Småland vi 22 tiden igår, var hemma strax efter 02 inatt så idag är jag ganska trött...

Kommer att ta bilder på det jag handlat i eftermiddag (tror jag).

Ha en riktigt bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

detaljer... mer detaljer, du bara måste ringa mig i em/kväll, PLEASE!

2007-11-05 @ 09:43:13
Postat av: Linn

Jo jag vet att du kom hem 02 inatt, eftersom att du väckte mig ungefär 3 gånger.
Blev besviken för att du inte köpte något till mig på Ullared förutom typ strumpor? Du som fick en sån fin present av mig, olivolja från Italien! Det är inte varje dag man får det. Men jag och Henric fick iallafall oboy, och den kommer vi gömma så du inte äter upp alltihop med en gång. Godnatt mammsen!

2007-11-05 @ 23:00:33
URL: http://Linnsays.blogg.se
Postat av: Tenderee

Jag vill oxå se vad du handlat!
Låter som en perfekt helg!

2007-11-05 @ 23:01:59
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Låter som du har det jättemysigt med Henric! Glöm nu bara inte bort shoppingen! Jag vill se bilderna snart! kram

2007-11-06 @ 04:17:00
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Henric

Ja, maken till sockernasse finns inte. Jessica drack, eller snarare åt oboy i går kväll men ett uttryck som närmast kan jämföras med Gollum när han sitter med sin "precious"....

/Henric

2007-11-06 @ 08:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0