ÅHH VAD HELGEN GÅR FORT

När man har det trevlligt!
Henric var här, vi åt gott, var inne i stan o shoppade.
Igår hjälpte han mig på tomten o i förrådet,  så nu kan vintern komma!
Vi hann även med en sväng till tippen!

Sen spelade vi spel med Linn, TP o jag kom sist! Helt obegripligt faktiskt, eftersom jag är liite bättre än dom båda...

Idag är det måndag, det innebär nya krafttag!
Denna veckan ska jag kämpa mot mitt BMI!
Måste skärpa till mig, hektona smyger sig på...o rätt som det är så är det kilo (okej, det är det redan) o sen helt plötsligt så snackar vi 10 tals kilo...
Det  är bäst att stoppa i tid!

Stavgång får det bli ikväll, hur töntigt det än är så är det effektivt!

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: maria

Jag har hört att det är coolt att vara töntig!!
Vilken toppenhelg du haft!
Må gott!

2007-10-15 @ 11:52:14
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Shit, vad ridderligt, att han hjälpte dig upp på tomten i förrådet!
BMI har man väl alltid så det är ju inget att kämpa mot...fast okay då jag fattar, ska stötta dig och du får stötta mig i kampen mot kakorna! Kram

2007-10-15 @ 12:43:56
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jeanette

Eftersom jag veta att du är lite bättre än alla andra finns det bara en förklaring... efter allt du gjorde, med tomtstädning, tipptömning och framför allt stadsshopping var du självklart helt utmattad och även ett geni kan ha sina dåliga dagar...

2007-10-15 @ 13:35:31
Postat av: Henric

Ridderlig! That´s the understatement of the year...

Ja tiden, går onekligen fort när man har kul.
På tal om kul förresten. Jada glömde nämna att då vi spelade TP, (där jag vann så lekandes lätt), så körde vi med med barn/ungdomskategorier på frågor!!

Ett exempel på ett Jadasvar löd: Vilket skepp sjunk 14 april 1912? ööhh.. öhhh Wasaskeppet, ööhh??

Muhuhaha, nu har jag vunnit över Jada i både musikquiz och TP!! Detta sticker i grisögonen på Jada....

/Henric "Fråga Lund"

2007-10-15 @ 15:30:52
Postat av: Jeanette till Henric

TP är 10% hjärna och 90% tur med frågorna. Vissa människor får helt enkelt alla de lätta frågorna medan andra får slåss med frågor som inte ens jag skulle kunna. Min käre far brukar dessa simpla frågor för "Musse Pigg frågor".
/jeanette "Behöver inte fråga Lund, kan svaren ändå..."

2007-10-15 @ 19:20:11
Postat av: Jeanette

Självklart ska det vara ..."brukar kalla dessa"...

2007-10-15 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0