GODMORGON!

Härligt att vakna utan att behöva frysa ihjäl när man kliver utanför dörren.
Det är inte så att jag inte tycker om vintern, jag älskar den men den ska inte komma så snabbt o så tidigt!

Härligt är det oxå att det är fredag, jag jobbar till 13.00 alla fredagar...
Sen när jag åker hem så är Henric där! Han kom igårkväll o stannar till söndag.
Det innabar att jag inte behövde gå ut med Lisa imorse, känns lite konstigt när hon tittar på en o undrar säkert varför.
Jag släppte ut henne på baksidan såklart en stund.

Härligt ska det oxå bli att äta något gott ikväll o dricka ett gott vin (måste till systemet), o sen ska vi nog inte göra något speciellt idag.
Möjlligen om vi måste åka o handla kläder till Henric, hans resväska kom bort på Arlanda...
Han har ingenting med sig, han fick ett "kit"av SAS med tandborste, t-shirt, rakgrejer o vad det nu var.
Jag fattar inte hur en väska kan försvinna mellan Örnsköldsvik o Arlanda?

Jag har tyvärr inte så mycket kläder han kan låna av mig.
Fredagskram till alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kanske slinker det ner ett litet plagg även till dig,som Henric kan njuta av??
Ha en mysig helg!

2007-10-12 @ 07:56:18
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Goda Nyheter!!!

Väskan är återfunnen, ordningen återställd och helgen är räddad!
De kör ut den under förmiddagen, vilket innebär att panikshoppingen kan undvikas, (synd för dig Jessica).

/Henric "snart med rena underkläder"

2007-10-12 @ 08:24:02
Postat av: maria

Fredag och en pimpad blogg- helgen kan inte börja bättre :-)
Ha det gott!
( Från en som snorar hu hu)

2007-10-12 @ 09:31:46
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Lotta

Var kan man pimpa sin blogg så som du gör?

2007-10-12 @ 15:43:23
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jada till Lotta

Borthy är grym, hon har fått fria händer!

2007-10-12 @ 17:57:52
Postat av: Monika

Trevlig helg! Kram!

2007-10-12 @ 21:28:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0