VARFÖR BLIR DET SÅ FEL?

Vågen visar + istället för -.
Jag som har skött mig exemplariskt nu, o dessutom utökat promenaderna.
Jag förstår inte hur den kan visa så fel...

Inget godis, inga nötter o inget annat skit, lagom stora portioner en del tycker tom. dom är för små!
Jag dricker vatten så jag snart tror att jag får elektrolytrubbningar...
Jag vet inte vad jag gör för fel!

O till helgen kommer Henric o mamma o pappa då vet man ju hur det kommer att bli med maten o vinet...
Jag kan ju tyvärr inte springa annars hade jag rusta runt som en dåre i spåret hemma!
Nu blir det ännu längre promenader o ännu mer vatten.

Ja, ni som inte behöver kämpa mot vikten o alla andra med för den delen.
Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad trist för dej,fast du är jätte duktig i alla fall.

Kram

2007-10-23 @ 15:59:06
Postat av: Veronique

Det är kärleks-kilon och till det ärleks-handtag. :) Du lät väl bli den där sista kakan jag lämnade i går?

2007-10-23 @ 20:00:21
URL: http://godiscoominya.blogspot.se
Postat av: Jeanette

Jag har hört att muskler väger mer än fett...

2007-10-23 @ 20:05:25
Postat av: Borthy

Hmmm... passa dig för vattnet darling, Om du drar i dej mer än 10 liter på en förmiddag, se till at du är på jobbet och att det finns platser!

2007-10-24 @ 13:10:51
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0