VILKEN KVINNA!

Jag själv då enligt Veronique!
Tack!
Läs hennes blogg http://godiscoominya.blogspot.com/, herregud man blir ju rörd till tårar!
Eller jag kanske skulle ta o kopiera  det hon skrivit o lägga in här...;-)
Du är inte så dum du heller Vera!
Du är oxå en energi spridare, jag älskar att omge mig med människor med positiv energi!

Ja, nu ska jag njuta av alla fina ord...
Kram till hela världen o en extra bamse kram till V.

P.s det kanske är något lurt med det här, hon kanske vill att jag ska baka på hennes bröllop eller dyl. men det gör inget, självklart skulle jag göra det!
 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka fina ord,ta åt dig och njut av en sån fin vän!

2007-10-25 @ 08:38:33
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Veronique (Underbar) Sjörs

Ers Härlighet & Ers Underbarhet
THATS US GIRL!!!!!
Vi kanske kan kalla oss "Team Humble".

Ja, sug åt dig du. Det är du värd. Det är inte många som jag har så mycket gott att säga om. Du känner ju mig. Jag är ju i grund och botten en rätt elak människa... som inte tycker speciellt mycket om folk. ;)

2007-10-25 @ 10:38:17
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Henric till Veronique

Aha! en person till som egentligen inte gillar människor, that´s my girl!

Men för husfridens skull blir jag väl tvungen att instämma att Jessica är en underbar människa, trots att jag känner till hennes "mörka" sida oxå!

Nu är det torsdag em. och jag håller just på att installera mig just nu hemma hos härligheten...

/Henric

2007-10-25 @ 12:40:18
Postat av: Jada till Henric

Darling, jag har inga mörka sidor ifall du tycker det ät det du som tolkar mig fel...

2007-10-25 @ 12:50:55
Postat av: Veronique till Henric

Gillar inte du heller människor?! Kul att det finns fler än jag. En kille i min smak. :) Och nu tror jag att vi ska sluta smickra Ers Härlighet. Något jag lärt Jessica är att ödmjukhet är en överskattad egenskap, så om vi fortsätter med "ösa" beröm så finns risken att hon blir dryg och jobbig. ;)
Om ni mot all förmodan skulle få tid över till annat....så kanske vi kan ta en fika?

/Veronique

2007-10-25 @ 12:59:01
Postat av: Henric till Veronique

Fika! Bara du o jag? Gärna för mig, men är det inte lite väl magstarkt att bjuda ut mig på Jessicas egna blogg?

Men det är klart, risken att hon läser detta är minimal, med tanke på allt fint du skrev om henne. Känner jag Jessica rätt (och det gör jag) så spenderar hon den mesta tiden med att läsa om inlägget på din blogg som handlar om henne, om o om o om igen....

Fika we will, vi kan sitta o allmänt dissa alla människor vi ser tilsammans, muhuhuahaha

/Henric

2007-10-25 @ 13:40:39
Postat av: Veronique till Henric

Ja nu tänkte ju jag att Jessica oxå skulle få vara med och fika. om hon inte är för upptagen med sig själv.
Dissa människor över kaffe...gärna.

2007-10-25 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0