TORSDAG BETYDER VÄGNING...

Ja, i eftermiddag så får jag se om jag kan boka en tid till frissan.
Bestämde mig att när jag gått ner ett kilo till så får jag boka tid hos frissan.
Man måste ha små delmål, o jag vill ju såå gärna klippa mig.

Ja, nu har jag ju varit ganska duktig förutom i helgen o igår...
 Anne-Li en gammal jobbar kompis följde med mig hem efter jobbet o käkade.
Jag gjorde fetaostpaj...o sen drack vi vin! Mumsigt var det!
Jag gick med henne hem sen så jag fick en lien promenad ivarjefall, (mest för Lisas skull men det lät ju bra)
Oj, jag glömde säga att jag tog en liten chokladbit till kaffet oxå...(hur gör man när man avgiftar sig för socker beroende?)
Hmmm, det där frisör besöket ligger nog långt borta.

Idag blåser det i Stockholm o är mulet, men det var 13 grader ute i morse.
Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Självklart ska du gå och klippa dig, det är du förtjänt av vare sig du gått ner eller upp. Du försöker ju i alla fall och det är ju det som räknas. Man måste ju få leva lite oxå. Själv ligger jag sjuk och tycker mest synd om mig själv, men ett samtal från dig i kväll skulle nog pigga upp mig rejält. Det skulle inte heller vara helt fel med de där blåbärsmazarinerna, men men...
Ha en bra dag du med!
Puss o kram... atjoooo!!!

2007-09-06 @ 08:53:16
Postat av: Jada till Jeanette

Stackars dig! Hmm, jag får väl baka o komma ner då...fast det dröjer till den 27/9.

2007-09-06 @ 09:20:15
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Jeanette

Förhoppningsvis är jag frisk till dess

2007-09-06 @ 09:30:35
Postat av: majjanw

Hi hi, jag tycker du är duktig som kämpar på i allafall! Man får sätta upp små delikata delmål i sin vardag. Jag brukar FÅ köpa någon dyr kräm/klädesplagg/parfym eller dyl om jag har tränat duktigt ett par veckor.
Ha en bra dag!

2007-09-06 @ 12:08:27
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Ja..på 3 dagars bantning har man ju snart nått målvikten!
....får väl göra en brasilians på huvudet för den snabba viknedgången???
Jag tar flex i morg! Hörs. / Borthy

2007-09-06 @ 12:33:11
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0