DUKTIG FLICKA!

Ja. det är jag det!
Var hos doktorn idag på återbesök o allt såg bra ut.
Jag är stark i benen sa han, undrar vad han har för referenser...
Jag som knappt kan lyfta mitt opererade ben...
Spelar ingen roll, jag älskar att få beröm!

Ska börja jobba heltid på måndag.
Först en weekend i Småland o Tyskland, skulle kanske behöva några dagars ledighet efter det...

Ösregnar gör det här idag, så det blir inga uteaktiviteter.
Ska plocka lite i skåpen inomhus istället.

Ha en skön tisdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Duktig flicka....Tyskland?? hmmmm,kör ni över bron då eller ni tar Trelleborg-Travemûnde??

2008-04-08 @ 18:13:32
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric till Tenderee

I egenskap av reiseleiter kan jag här avslöja planerad rutt och aktiviteter:
Torsdag Start: Sthlm
Nattstopp: Alvesta
Fredag: Malmö-Rödby
Rödby-Puttgarden
Stopp: Bordershop
Puttgarden-Burg-Heilegehafen
Shop til' you drop
Hemresa
Stopp i Malmö
Incheckning på Kramers
Drink på rummet
Middag på S:t Markus Vinkällare
Drink på krog
Big Bowl
God natt
Lördag: Malmö-Alvesta-Sthlm

/Henric "Packad och glad"

2008-04-09 @ 07:53:08
Postat av: Jada

Men jag åker redan idag o jag åker inte hem förräns söndag, eller vill du jag ska åka på lördag Henric?

2008-04-09 @ 08:15:04
Postat av: Henric till Jada

Absolut inte! På lördag har vi ett sprängfyllt alkoholförråd som gör det möjligt att nå apstadiet innan vi vet ordet av... Söndagen spenderas i fosterställning, skakandes och sugandes på tummen med en ångest som inte kan jämföras med något annat...

...eller så tittar vi på TV ;-)

/Don H

/Henric

2008-04-09 @ 10:09:34
Postat av: jada till Henric

hahaha...självklart!

2008-04-09 @ 10:17:48
Postat av: Tenderee

Till Henric och Jada :
Ni vet att jag bor en kvart från Malmö va?? ifall ni skulle tröttna på varandras sällskap..
Ha det så mysigt...Kram

2008-04-09 @ 12:17:50
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Borthy

Vilken härlig doktor, han förstår verkligen hur en kvinna vill få komplimanger!
Hoppas du får en jättetrevlig helg! Kram

2008-04-11 @ 07:02:52
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0