FRUKOST

Vad äter ni till frukost?
Jag har svårt att äta när jag går upp vid 05.30 så jag äter helt enkelt ingenting.
NU är klockan snart 08 o jag är fortfarnde inte hungrig, sen runt halv 9 då skriker magen efter mat!
Då blir det en macka...

Men jag vet att när jag åt frukost ordentligt så hjälpte det även till att jag gick ner i vikt, hur konstigt det än låter.
Jag måste alltså börja skärpa mig med mitt frukostätande.

På helgerna när Henric o jag äter frukost då är det inga problem, vi kan äta äggröra o allt möjligt.Men då är klockan oftast över 8.

Nu ska jag försöka börja äta nyttig o god frukost, frovt bröd, frukt o kaffe (det kan jag inte vara utan).
Har titta på "du är vad du äter" med Anna Skipper o alla måste sluta dricka kaffe, varför?
Då får man ju lägga in sig på en avgiftningskllinik...

Njut av er fukost idag!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Jag äter oftast inte frukost förrän barnen är i skolan,allt som ska göras är gjort och då är klockan ca 9.30 och då blir det kaffe och två mackor....men då smakar det gott.
Kram

2008-04-23 @ 10:34:34
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Mikaela

oboygröt, mmmmmm!!

2008-04-24 @ 01:17:28
Postat av: Mikaela

oboygröt, mmm!!

2008-04-24 @ 01:18:26
Postat av: Mikaela

var till & med tvungen att skriva de 2 ggr :-)

2008-04-24 @ 01:19:17
Postat av: Jada till Mikaela

Jag hade aldrig hört talas om oboygröt innan jag träffade dig, skumt...

2008-04-24 @ 07:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0