MÅNDAG MORGON!

Solen börjar kika fram o det ser ut att bli kanonväder.

Helgen var super!
Vi var i Tyskland o handlade som tokar o sen åkte vi till Malmö.
Vi åt på St. Markus Vinkällare, jag har nog aldrig varit så mätt som när jag gick ut därifrån...
Åker ni till Malmö så rekomenderar jag den restaurangen.
Vi skulle ha bowlat efteråt men vi var så mätta att vi gick o tog en drink o sen somnade vi...

Lördagskvällen provade jag o Henric sortimentet vi köpt, lyssnade på musik o spelade spel.
Jag fick storstryk!
Hate it!
Men jag kunde ju inte reglerna riktigt...

Åkte hem igår o det var nästan ingen trafik, gick hur bra som helst.
Nu är det måndag morgon o jobbet väntar.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jada

Jag kunde ju inte reglerna riktigt, det är ingen ursäkt, men det förklarar ju varför det gick så illa...

2008-04-14 @ 11:02:09
Postat av: jada

Kan det bero på drinkarna o vinet...
Taktik av dig, du försökte droga mig, hahaha.

2008-04-14 @ 11:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0