SOLIG FREDAG

Kommer det att bli det har man lovat, o jag slutar 13!
Jiippiieee!!!

Henric o hans barn kommer ikväll, så jag ska bjuda på något gott o äta.
Dom ska till sydpoolen imorgon o bada i äventyrsbadet, jag tänker inte visa upp mig i baddräkt ännu...gått upp i vikt o har ett "freakben", no way!

Nästa vecka kommer jag inte undan centralbadet, kan inte skriva mer nu men kommer att berätta efter nästa helg.
Uhä, jag måste svälta mig hela veckan, undrar om det hjälper?
Hatar innebandy, varför skulle jag spela det?
Har sabbat min knä för alltid, 6 veckor efter operation är det fortfarande svullet. O jag lovar det är inte bara knät som har "svullnat" på dessa veckor utan rörelse...
Så det känns ju kul o hoppa i badkläderna nästa helg.

Vill inte!
Jag måste då raka benen, ansa mufflan ordentligt, fila fötterna, ja man måste va i ett bra skick för att på o bada!
Får ta en kväll framför tvn o bada fotbad.
Läste någonstan att man kan linda in kroppen i plastfolie för att minska i omfång...hmm, undra hur mycket gladpack det skulle gå åt? Jag har nog 2 rullar hemma det kanske räcker till låren...

Nä, kära vänner nu ska jag ägna mig åt mitt arbete.
Ha en bra fredag, solig eller inte.
Fredgaskram till alla!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Haha..du är rolig du..ansa mufflan...moahaha

2008-04-18 @ 09:34:17
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Veronique

Jag har ansat min Muffla! Men det är hon på fyra ben som har fått sig en rejäl genomgång med kammen. :)

2008-04-19 @ 20:19:12
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Henric till Veronique

??? Har din ben? Hur är du skapt egentligen??

2008-04-21 @ 08:50:32
Postat av: Borthy

Jag ansar kroniskt mufflan men jag brukar göra omskrivningar i bloggen he he...det brukar ingå i konceptet duscha eller bada ! Men, det är klart, det måste göras! Feng shui!

2008-04-25 @ 11:18:48
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0