TILLBAKS...

Det har ju inte gått att skriva på ett par dagar o sen har jag tränat o tyckt synd om mig själv, det är därför jag inte skrivit.

Går på sjukgymnastik 2-3 ggr i veckan (läs tortyr...), mycket jobbigt o hon säger att det gör inget om det gör ont!
Nää, henne gör det väl inget.
Jag vet att jag måste träna o hon är faktiskt jätteduktig!

Kommer inte att träffa Henric i helgen, snyft...jag ska ju ner nästa vecka för vi ska till tyskland.
Det kanske bara är tur att jag inte träffar honom för han är liiite sur just nu, ja inte på mig dock.
Han har försökt ta bort vinterdäcken i 3 dagar snart...först gick en låsgrej till fälgen av, så han var tvungen att lämna in den för att borra bort den, sen har strulet bara fortsatt så jag tycker faktiskt lite synd om honom.

Idag fyller Mikaela år, GRATTIS Mickis!

Fintväder är det ute o jag får inte gå ut med Lisa, SKA VILA BENET....jag gillar inte o vila!

Ha en skön april kväll!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jaaa, vinterdäck är allvarliga saker...

2008-04-03 @ 19:24:01
Postat av: Henric

Vinterdäck Är allvarliga saker Jeanette! Nä visst ja, du har ju inte körkort...

Detta är min andra bil med "stöldsäkra" hjulbultar, detta jävulens påfund!! Den första bilen strulade också, och nu när jag skulle byta till sommardäck för första gången på min nya bil var det samma visa igen. Jag fick bort alla utom en, den satt så hårt, så splinsen gick sönder (splajns på småländska). Var tvungen att lämna in bilen på verkstad, och de fick borra bort den härdade bultjäveln.. Det kostade 1000:-!!!
När jag sen skulle hissa upp bilen igen vek sig domkraften! En tripp till Claes Ohlson, och 500 spänn till...

Utan Bilen Stannar Sverige!

/Henric

2008-04-03 @ 21:37:12
Postat av: Jeanette

Med Bilen Sinar Plånboken!

2008-04-03 @ 22:08:13
Postat av: Veronique

Erkänn Henric. Du är en klenis. Men om du använder det där träningskortet du köpte så kanske.... Antar att domkraften var Audi-orginal, eller?
Och du fröken J! Om du skötte dig så skulle inte dina besök hos sjukgymnasten vara tortyr!

2008-04-04 @ 00:59:07
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Tenderee

Henric..jag tycker synd om dig i alla fall..känns det bättre nu? ;-)

2008-04-04 @ 06:49:54
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Till Jeanette: Sant!
Till Veronique: Falskt! Problemet är att jag är för stark.
Till Tenderee: Tack! Ja nu känns det bra, och snyggt blev det oxå!!

/Henric

2008-04-04 @ 08:50:55
Postat av: Mikaela

tack jessica!

2008-04-04 @ 20:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0