JADA TILLBAKS I BLOGGVÄRLDEN...

Nu är jag tillbaks!
Har flyttat, haft semester, fått ett nytt jobb o börjat jobba, osv...
Så jag har haft lite att göra men nu så ska jag bli mer aktiv igen!

Jag börjar med flytten, allt gick bra vi hyrde en stor lastbil som Henric körde.
Alla mina möbler kördes till min morfars hus i Fågelfors, Henric körde nästan 90 mil
den dagen!!! Tack till alla som var med och bar möbler!
På kvällen åt vi pizza o drack öl o vin...
Dagen efter bar det av mot Småland!

Packade upp ett fåtal kartonger, resten av kartongerna o alla mina möbler står i min morfars hus.
Helgen efter så åkte vi till Köpenhamn o gick på Tivoli!
Tur att inte Lisa var med , Hund i snor...hahaha!
Åkte en otoligt massa läskiga grejer, en slänggunga som man skickades upp högt i luften innan man började kasta runt, tårarna rann på mig. Men det som inte dödar det härdar!

Sen åkte vi tillbaks till Alvesta o hade en slappvecka med sol o bad i Henrics föräldrars stuga, o vi hann med ett poolparty hos hans kusin! 

Förra helgen var vi i T o G:s sommarstuga i Katrineholm o hade det mysigt, fiskade,solade,badad, bastade o drack vin...
Två snyggingar i Katrinehom!

Min morfar gick tyvärr bort förra löradgen när vi var där, så nu på fredag ska jag på begraving.
Sen blir nästa uppgift att flytta alla mina möbler från hans hus eftersom den finns någon som är intresserad av att köpa det, men det ska nog ordna sig!

Har nu även hunnit med att jobba en vecka på mitt nya jobb, det är otroligt mycket nya saker o lära sig.
Jag är helt slut om kvällarna, massa nya människor o nya arbetsuppgifter kan ta krafterna ur en!

Nu ger jag upp för denna gång men jag lovar att vara flitigare med mitt bloggande framöver!
Kram till alla!



Kommentarer
Postat av: Tenderee

Välkommen tillbaka...berätta om ditt nya jobb :-)

2008-08-11 @ 21:24:26
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Borthy

Vad härligt att ha dig tillbaka!

Allt som inte dödar härdar...kanske vovven skulle prova att gå i snor för att härdas lite?

Vill du härdas lite och följa med på rock-kryssning 9/10?

Tråkigt att höra om din morfar.

Annars är det trevligt att få höra att du verkar ha det så fint! kram

2008-08-13 @ 02:59:37
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Borthy

2008-08-13 @ 03:07:59
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättekul att höra att det har gått bra med jobb och flytt. Jag var inte här när du slutade,men allt gott,vill jag önska dej. Fortsätt att skriva hur du har det,så kul att läsa. Min semester är slut,´har byggt växthus hela tiden,mellan skurarna. Men det är jättekul,har ni hittat på något nytt hus? kramar Britt-Marie

2008-08-13 @ 03:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0