ONT I HALSEN IGEN O FETTISDAGEN...

Jag som sällan är sjuk, nu har jag ont i halsen igen o känner mig lite allmänt klen.
Jag är på jobbet ändå, så så sjuk är jag inte...

Idag är det fettisdagen, det betyder att man får äta en semla.
Nu råkar jag veta (eftersom jag beställt dom) att vi får semlor på jobbet idag. Sen har jag lovat Linn att köpa hem till henne idag, så middagen får väl bestå av buljong eller dylikt...

Själv känner jag mig som en rund o fin semla..grädden det är magen som fluffar runt.
Men semlor är ganska goda o fina att titta på...

Ikväll ska jag ringa min vän Jeanette o prata en massa strunt, vi kanske sitter i varsin ände o äter semlor vem vet.
Sen ska jag ta det lugnt, inte ut o gå någon långpromenad eftersom jag inte känner mig 100% frisk.

Så ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Henric

Krya på dig gumman!

Semlor är inget för mig, gillar inte grädde, dricker inte kaffe så det känns ganska meningslöst...
Hmm om grädden är magen, betyder det att florsockret är mjäll???

/Henric

2008-02-05 @ 08:40:35
Postat av: Jeanette

Jag ser fram emot detta samtal, dock kommer min ända vara semmelfri då jag inte gillar dessa skapelser. OBS! Ring innan 8, efter det finns det risk för att jag kollar på TV (jag gör ju sånt)
Kramis!

2008-02-05 @ 11:03:47
Postat av: Tenderee

Stackars dej!!!

2008-02-05 @ 18:54:32
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Veronique

Du får semla på fredag också, bara så du vet. Om du tar med dig Kicki så får hon en också.
Och du Henric! Hur går det med träningen då??????

2008-02-06 @ 12:16:27
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Henric till Veronique

Träningen går...

Hursomhelst avstod jag från min semla igår, trots att det bjöds. Jag vill kalla det för "indirekt" träning eller något i den stilen.
Jag hinner nog komma i form innan klockorna klämtar för en viss Madame & Daniel
(vars tidpunkt är mitt egentliga måldatum) ;-)

Idag är det onsdag, och i morgon torsdag.

/Henric

2008-02-06 @ 13:44:24
Postat av: Veronique till M D H Hårfager

Men jag trodde ju att vi hade gemensamt datum!?!?!

2008-02-06 @ 20:12:38
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Henric till Veronique

Aha Madame!
Nästan som Ménage à trois!! Trés bien!

Då kanske vi borde börja spika datumet, eller i alla fall vilket decennium...

Ta-Ta-TaTaa - Taa-Ta-TaTaa ska vi ha under inmarschen, vad tror du om den?

/Henric

2008-02-07 @ 08:38:20
Postat av: Borthy

God dag min vän!
Tack för semlorna!
Va? ska Vrånkan till att gifta sig? trevligt serru!
När skall du blogga såsen Jada och när skall vi köpa brölloppspresent till Vrånkan på Templet? Krya på dig! Kram

2008-02-07 @ 08:51:10
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Veronique till Henric

Precis!!
Ta-Ta-Ta-Taa blir jättebra in och så tar vi Ave Maria på utmarschen.
Ja, då var det bara att spika datum. När tycker du att vi ska gifta oss, Henric?????
Själv är jag rätt flexibel.

2008-02-07 @ 11:10:28
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Henric till Veronique

JA! Ave Maria är fin..
Jag är också flexibel, måste bara förlova mig först...

Måste också konsultera med min "oäkta hälft" först . Jag känner på mig att hon vill ha med mer än ett finger i spelet.

/Henric

2008-02-07 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0