SOLSKEN O SNÖOVÄDER...

Igår var det underbart väder på dagen, på kvällen var det iskallt, blåste o snöade!
Brrr, idag är det fortsatt kallt men solen börjar skymta fram.

Ska åka o handla skor med Linn efter jobbet, o det vet jag att det kan ta tid så jag förbereder mig på en lååång eftermiddag i skoaffärerna.
Sen har hon bjudit sin pojkvän på middag hos oss, Linn det blir tacos ikväll.

Henric kom sent igår, jag stod o vänta med maten....hungrig som en varg, åt vi runt 20.00.
Han visade stolt upp sin nya bil, ja den var riktigt fin.
Man kan ju säga att den nästan är min oxå...

Ha en bra fredag min vänner o kram till alla!


Kommentarer
Postat av: Tenderee

Allt ditt är mitt och allt mitt är mitt...så var mina löften när jag gifte mig ;-)

2008-02-15 @ 10:16:11
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Anonym

den som väntar på något gott... (jag menar maten)

2008-02-17 @ 17:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0