ONSDAG

Idag är det den 16 januari o snön lyser med sin frånvaro, det är mörkt när man går upp o mörkt när man går hem.
När blir det ljusare?

Det blev ingen långpromenad igår eftersom jag var på styrelsemöte i vår samfällighet, jag har ett möte kvar o sen årsmötet innan mitt uppdrag är slut.
Det har förvisso varit två roliga år men nu räcker det.
Jag har andra planer i mitt liv...

Saknar Henric jättemycket, tycker att det är orättvist att vi bor så långtifrån varandra. Men imorgon så kommer han!

Tänker inte gå o väga mig imorgon för jag har lovat att vara barnvakt åt min brors barn. Så synd ;-)
Det betyder att jag har en vecka till påmig att "fixa" till mig innan jag går dit o förnedrar mig efter julledighetens hetsätande...

Jag har skärpt mig nu o börjat äta rätt o gå långpromenader igen, men snart är det fredag igen...vin, god mat osv...
Man måste faktiskt njuta av livet oxå!

Ha en riktigt bra onsdag mina vänner!
Förresten så känner jag ett träsktroll o det är det inte alla som gör...

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Tenderee

Träsktroll?? Jag tycker Henric är rätt snygg jag ;-)
Kram och ha en bra dag.

2008-01-16 @ 09:07:54
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Tack för dina fina ord, jag håller med att avståndet är jobbigt, men som sagt imorgon kommer jag till dig igen. Och ja, jag lovar att ta med mig walkingskorna, massageoljan och disciplinbollen...

Tenderee: Du har fått allt om bakfoten, det är ju inte jag som är träsktrollet...

/Henric

2008-01-16 @ 14:33:47
Postat av: Borthy

Först trodde jag det var mej du syftade på med träsktroll?
varför var du inte med ute igår? Saknade dig! Nästa gång!

2008-01-17 @ 18:30:56
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0