ANSTÄLLNINGSINTERVJU KLAR...

Nu var den avklarad, jag gjorde mitt bästa så vi får hoppas att det gick bra.
86 sökande o 3 var kallade på intervju, man får se det så att man var en av 3 utvalda om det inte går vägen.

I helgen har Henric spikat takpannorna på mitt tak så nu är det klart, tack snutt!
Vi kollade på fotboll o efter det så var ingenting skoj längre...
Badade i grannens spa o drack champagne på natten, det var riktigt härligt.

I söndags så åkte jag ner till Småland o igår åkte jag hem igen.
Blev bjuden på middag hos Kicki o Lennart o sen planerade jag o Kicki o Gunilla midsommaraftonens aktiviteter.
Det kommer att bli urkul, jag lovar!

Barnen är i Växjö o jobbar så jag är ensam igen...
Nu väntar jobbet, ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Jag håller tummarna för att du får jobbet.

Kram från Lotta

2008-06-17 @ 21:43:40
URL: http://tenderee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0