TORSDAG...

är det idag o jag har snart bara en arbetsvecka kvar. Sen blir det 5 veckors ledigt o efter det är det ingen som vet vad det blir...

Imorgon åker jag till Småland o ska fira mig själv eftersom jag fyller år på måndag, GRATTIS till mig själv!
Ska äta middag hos mamma o pappa med Martin, Linn o Henric o hans barn.

Annars så består mitt liv just nu i att packa, jobba, äta o sova.
Ska snart börja städa oxå, har tömt ett rum helt så det står bara o väntar på skurning.
Var på tippen igår igen, jag tycker det är så skönt att få åka dit o slänga gamlagrejer o bli av med det från mitt hus!

Sålde mitt köksbord som jag haft ute på annons på blocket, fick det jag begärde o åkte o tankade för pengarna.
Nu kostade bensinen 13.89...dyrt!

Sitter o jobbar just nu, men jag har en sådan duktig  efterträdare som gör allt så mitt jobb består just nu av att finnas till o svara på frågor.

Ha en skön torsdagskväll, ni vet ju vad jag gör!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Hoppas nu du ringer ifall ni kommer neråt de sydliga breddgraderna?

Lycka till med allt!

2008-06-26 @ 13:43:28
URL: http://tenderee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0