BILDER FRÅN MARTINS FIRANDE...

Orkar lite mer för varje dag, är sjukskriven till den 16/3...kommer att ha läsat många böcker innan dess.
Den sista boken jag läste nu hette skumtimmen av Johan Theorin, helt klart läsvärd jag sträckläste den (ok, jag har ju inget annat att göra...).

Tänkte visa lite bilder från i lördas då vi firade Martins födelsedag,  Ella, Martin o Ida, Ella är väldigt hjälpsam med paketöppningen.

 Nästan alla samlade, vi har precis skålat för 19 åringen!

Vi åt gott o satt o pratade o tittade på melodifestivalen, Charlotte Perelli vann o hon  var helt klart bäst!

Nu ska jag masa mig ner för trappan o läsa, ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Ha en bra dag själv du.

2008-03-06 @ 12:20:24
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: maria

Tjena!
Härligt med kalas!
Hoppas du nu är på bättringsvägen med foten!
Min nya bloggadress:
www.mariasfotovardag.blogg.se
Ha det gott i helgen och mys med en bok :) !

2008-03-08 @ 12:12:15
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0