ETT STEG I TAGET...

Får man ta numera...hade väl aldrig trott att det skulle va så jobbigt, jag som trodde jag skulle kunna jobba efter en vecka...jo, tjena!

Idag var jag o gästspelade på jobbet en stund, trevligt o träffa alla glada jobbarkompisar!
Innan dess var jag o tog stygnen o kollade såren o träffad sjukgymnasten (plågare). Jag ska träna ännu mer, herregud tror dom inte jag har något annat o göra än o träna mitt knä om dagarna, läsa, titta på tv, tycka synd om mig själv...

Kicki skjutsade mig, tack Kicki du är underbar!

På måndag hade jag tänk o börja jobba på riktigt, det ska nog gå bra bara svullnade vill gå ner lite till så.
Sen blir det ju bara en kortvecka eftersom det är påsk, o då tänkte jag åka ner till Småland.
Martin får väl övningsköra hela vägen...annars finns det ju tåg.

Lisa min stackars hund bara tittar på mig när vi går (stapplar fram), hon undrar nog varför går du inte fortare matte?
Tur att hon får leka av sig med andra hundar ibland, o att Linn går en längre runda varje dag.
Jag kommer ungefär 300 meter på 15 min...
  

Fick ett telefonsamtal ikväll som gjorde att min begynnade depression säkert inte kommer att bli en depression...
Tack J!
Jag har lixom legat i två veckor o tyckt synd om mig själv o inte orkat bry mig om omvärlden, om inte omvärlden kommit till mig...

Nu är det färdig gnällt, o jag ska bli mitt vanliga positiva jag!

Kram till alla som orkat läsa gnället....

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Det finns inget gnäll,bara mindre roliga funderingar.

Kram på dig!

2008-03-11 @ 11:38:25
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: J

Allt för dig min vän! Du får ALLTID mig på bättre humör så det känns skönt att kunna göra det samma för dig. Sköt om dig, vi hörs snart igen!

2008-03-11 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0