GRATTIS KICKI!

image152

Idag fyller Kicki år! Ett stort Grattis till henne!
Ni ser hela veckan fyller folk o djur år...

Jobbar idag, sen är jag ledig ända tills onsdag nästa vecka, ja sjukskriven o ledig...

Sorterade mina barns gamla böcker igår kväll o packade ner i kartonger det som jag sparade åt dom. Jag har så svårt att göra mig av med böcker, vet inte varför. Det troliga är ju inte att någon kommer att läsa vissa av dom igen ändå kan jag inte kasta iväg dom.

Sorterade oxå deras gamla skolböcker, det v ar lättare o kasta...
NU har dom varsin kartong sparad med böcker o skolgrejer, om dom vill visa sina barn eller bara titta på det i framtiden.
Skönt o ha det gjort, det har bara legat i klädkammaren o gett mig ångest.

Ska ägna mig åt mitt arbete nu, så ha en bra dag!
Glöm inte att rösta på mig i bloggregistret!

Kommentarer
Postat av: Henric

Stort Grattis Kicki!!!!

Ja, det är märkligt att det krävs en fot i röven från mig innan det händer något i klädkammarna...

Det blir förhoppningsvis snart ordning på torpet.
(Henric betyder hemmets härskare)

/Henric

2008-03-19 @ 08:45:55
Postat av: Lotta

Du är driftig du...
Ha en skön ledighet.

2008-03-19 @ 09:47:29
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: jeanette

På tal om skolböcker så hittade jag min gamla tyskabok igår, eller det som var kvar av den, hur ser din tyskabok ut Jessica? Min såg jättekonstig ut, nästan som om någon hade eldat upp halva, ja jag fattar ingenting (i alla fall inte tyska...) Är det någon mer än jag som har hört Jessica prata tyska, helt flytande... fantastiskt!

2008-03-19 @ 11:48:14
Postat av: Henric till Jeanette

Jag har bara hört henne tala jiddisch... och i tungor...

2008-03-19 @ 12:54:51
Postat av: Jeanette till Henric

Jahaaa, jag som trodde det var tyska... jag skulle nog ha läst tyskaboken istället...

2008-03-19 @ 18:37:07
Postat av: Borthy

Du är som alltid kanonduktig utan att behöva...jag menar, jag arbetar bra under tvång men annars är det lite si och så med utrensningarna. ( Jag har dessutom lovar mig själv att sänka alla krav i mitt nya liv!)
Skälvklart vill jag att du kommer hem till mig inom kort och blir knockad! När matbordet är där skall brudarna hem till mig på tjejsnack i massor!
Fin härlig bild på Kicki och vilket fint kök!
Ha en härlig ledighet.
Själv ska jag vila mig från mitt tuffa privatliv som det är just nu med ordentligt med påskjobb, det kommer bli rena vilan oavsett hur mycket det än är att göra! Kram

2008-03-20 @ 07:55:54
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0