HALLOJ!

Nu var det längesedan jag skrev o påsken är ju slut.
Jag var nere i Småland o hade det trevligt under påsken, träffade dock inte Jeanette men det tar vi igen nästa gång.

VIntern kom ju rejält nu ivarjefall, stackars dom som precis bytt till sommardäck o fick byta tillbaka eller vad säger du VERA?
Ja, jag har min dubbisar kvar ett tag till, måste ju erkänna att jag har aldrig bytt ett däck i hela mitt liv...
Henric komer ju till helgen o blir det fint så har ju han något att göra...

Onsdag o jag har jobbat, två dagar denna veckan. Mmm, så skulle man ha det o få lika mycket pengar.
Jobba två tre dagar i veckan o få heltidslön, inga skulle bli sjukskrivna för utbrändhet, tänk vad pengar man skulle spara åt samhället.
Synd att inte jag är statsminister...

Jag har blivit lite av ett tv freak nu när jag varit hemma, ikväll är det Rent hus, måste se!
Samtidigt är det Brasilien-Sverige i fotboll, jag kollar nog efter rent hus...

Vad ni än tittar på ikväll  eller om ni skippar tv:n helt så önskar jag er en trevlig kväll!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Henric

När jag tog körkort, ingick det en "garagelektion" där man bland annat fick lära sig att byta hjul. Var du sjuk den dagen?

Men det känns ju tryggt att veta att man vet man ska göra till helgen ;-)

/Henric

2008-03-26 @ 20:57:46
Postat av: Jada till Henric

Garagelektion? Det fanns inte när jag tog körkort...

2008-03-27 @ 06:56:52
Postat av: Borthy

Du och jag kanske skulle kunna stå och tittas på och lära oss av H när han byter däck...jag kan inte heller. Om han först fixar din bil och sedan pedagogiskt visar igen på min bil...?
Kommer du ihåg vad det var för medel hon körde på de vita utemöblerna som var gula och unkiga på rent hus?
Jada for president! Kram

2008-03-28 @ 08:55:28
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: jeanette

Halloj på dig med... är det bara jag eller har inte Jada blivit seg på att blogga????

2008-04-02 @ 17:15:41
Postat av: Borthy

Vart har du tagit vägen? Sitter du och gör fot-vågen på hojjen :-D Snart kan du spinna hela varvet runt igen! kram

2008-04-03 @ 14:42:15
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0