HEMMA ÄNDÅ HINNER JAG INTE...

Göra allt det jag skulle vilja göra. Allt tar ju så mycket längre tid.
Var på årsmötet igår o kom hem strax före 21, det var därför jag inte ringde dig Jeanette...
NU är den biten i mitt liv avklarad, (styrelseuppdraget alltså).

Pratade med Henric en stund igår, inte i flera timmar dock.
Bakade o gjorde ingenting, så såg min onsdag ut!

Vaknade strax efter 05 i morse, gick upp o satte på en maskin tvätt, diskade o plockade när klockan var ca 06.20 så tänkte jag, är jag dum i huvudet? Kl är inte ens halv sju o jag städar o har mig.
Jag tvingade mig att lägga mig ner i soffan en stund, vad hände? JO, jag somnade o vaknade igen starx före 09.

Vad händer idag?
Inget speciellt, jag ska träna mitt tråkiga knäprogram som vanligt, jag tror Kicki är ledig, är hon det ska jagh tvinga henne att fika med mig!
Ja, det är hennes skyldighet som medmänniska. Att fika med sin sjuka granne/arbetskamrat.

Mulet i Tumba idag, jag längtar ju efter den där solen....
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Henric

Den där solen kommer i morgon, i egenskap av moi, Monsieur Don Henric!

Då ska vi jämföra våra skinn! Det ska bli jättkul.

/Pepparkakan

2008-03-13 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0