JAA...

Äntligen vann rätt låt!
Charlotte Pirelli var bäst, tycker jag.
Jag o Henric var o åt middag (gott var det )hos Kicki o Lennart igår o tittade på finalen, mycket trevligt!

Sen gick vi vidare till Thomas o Gunilla allihop o som vanligt blev det sent...
Jag hade inte druckit en droppe alkohol på över 3 veckor, men det var gott!

Idag skiner solen o det är underbart ute, synd att jag inte kan promenera. H fick gå själv med Lisa.
Satt ute en kort stund i solen, nu ska vi iväg o handla o posta ett kort till min pappa som fyller år imorgon.

Ja, igår var vi så duktiga jag o Henric, han hjälpte mig o rensa ur min klädkammare...roligt värre.
Vi var på tippen 2 gånger så mycket skit kunde jag slänga.
Tack för hjälpen Henric!

NU ska vi ut i solen o shoppa, ha  en fantastisk söndag!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Japp Heja Småland!!!

2008-03-16 @ 16:50:17
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: anncka

Hej! Håller med dej, äntligen vann rätt låt, heja Charlotte! Hoppas att du har det bra och att ditt knä blir bättre. Ha det gott//Anncka

2008-03-17 @ 08:21:59
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0