JAG LEVER...

Nu börjar det kännas bättre, fats mitt högra ben fortfarande är dubbelt så tjockt som det vänstra.
Det finns alltså en framtid även för mig!

Idag är det den 4 mars o min sons födelsedag!!! GRATTIS MARTIN!!! Han fyller 19 år, o ikväll är han o Linn ute o käkar med deras pappa.
Vi firade honom i lördags då var mamma, pappa, Henric o min bror med familj här (kanske orkar jag lägga in en bild imorgon).
Herregud, jag har bara vuxna barn o jag känner mig som ett barn själv...

Henric åkte till Egypten med sina barn idag o blir borta en vecka. Hoppas han inte är allför solbränd när han kommer hem, det är så jobbigt att vara vintervit bredvid solbrända människor, man ser nästan död ut!
Men solen sken i Tumba idag, så jag satt ute i säkert en timme o solade mig mot husväggen, hoppas på mer sol imorgon.

Gör inget speciellt om dagarna annars, sover, läser, pratar i telefon, orkar inte göra så mycket.
Nu ska jag läsa alla bloggar jag inte läst på länge, så ha en bra kväll mina vänner!
Glöm inte att rösta på mig i bloggregistret!!!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Hej du!
Hur länge ska du vara sjukskriven?

2008-03-05 @ 07:59:41
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Du kommer att se stendöd ut, jag lovar!!!

/Henric

2008-03-10 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0